به مناسبت لیالی قدر صورت گرفت:

 حضور ۱۵ قاضی برای مشکل گشایی از زندانیان در زندان بم 

رئیس دادگستری بم با بیان اینکه شب قدر فرصتی برای مشکل گشایی از زندانیان در بند است از حضور  ۱۵ قاضی دادگستری بم در  زندان این شهرستان خبر داد. 

حسین رمضانی زاده با اشاره به اینکه این بازدید همزمان با لیالی قدر صورت گرفت، گفت: در این بازدید مشکلات تمامی زندانیان مستقر در ۳ بند آقایان و یک بند نسوان مورد بررسی قرار گرفت و دستورات قضایی لازم صادر شد.

او افزود: در راستای حفظ حقوق شهروندی طی یکسال گذشته قضات بمی ۴۶۶مرتبه از زندان بم بازدید کرده اند که طبق آمار بالاترین میزان بازدید را در استان به خود اختصاص داده است.

این مقام قضایی تصریح کرد: در جریان اعمال عفو اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ۳۵۹ پرونده مورد بررسی قرار گرفت که به آزادی ۱۳۵ زندانی منتهی شد که در این زمینه نیز زندان بم جزو رتبه‌های برتر استان بوده است.

 حضور ۱۵ قاضی برای مشکل گشایی از زندانیان در زندان بم 

او از کاهش ۵۰ درصدی زندانیان بند نسوان طی یکسال گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: تقلیل تعداد زندانیان این بند به ۱۸ نفر، کاهش زندانیان بند بسته به میزان ۱۰ درصد، اعمال تخفیف مجازات حبس و استفاده از نهاد‌های ارفاقی برای ۲۱۷ نفر، افزایش تعداد اشتغال به کار زندانیان به ۲۳۰ نفر و برنامه ریزی برای اجرای چند طرح اشتغال زایی و تولیدی با مشارکت انجمن حمایت از زندانیان و همچنین استفاده از ظرفیت دادرسی الکترونیک و افزایش آن به میزان ۹۷ درصد و کسب رتبه برتر استان در این خصوص از دیگر اقدامات خوب در زندان بم رخ داد ه است که جز با حمایت‌های دستگاه قضایی و تلاش پرسنل خدوم زندان و خیران قابل انجام نبوده است.

رئیس دادگستری شهرستان بم از زحمات شبانه روزی پرسنل زندان بم در شرایط سخت و دشوار تشکر و قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار